Nedlagt!

Jag har köpt FEL bomullsgarn idag.

Mitt "bomullsgarns-halsduks-projekt" är nedlagt, skrotat med omedelbar verkan!!!!
Det blev en FLOPP.



Garnet var för tunnt, vilket gör att jag måste ha en väldigt smal nål, det kommer ta EVIGHETER att virka klart.
Ni kan ju jämnföra med min tumme som håller nålen så fattar ni hur smått det blir...

Kostnad för halsduken blir DYR om jag ska lägga ner så mycket virktid på den.
Jag är inte nöjd.
Det blir lite för mycket MORMORSDUK-PÅ-BORDET varning dessutom!

Jag har slösat 87 kr i onödan.
Men en och annan missbedömning måste väl även ett proffs göra ;D
Jag lägger ner för ikväll och går till garnaffären imorgon, och köper NYTT garn.
Börjar om.

Garnet jag köpte idag, lägger jag i en låda, tills det kommer till användning någon annan gång.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0