Nystat.

Idag är det Effektiva-Madde som varit i farten.

Jag hade en hel ringlista att gå igenom och det har jag NÄSTAN gjort.
Jag har ringt psykolog och ändrat tid igen.
Den tiden hon gav mig, utan att ha pratat med mig om utan bara mitt mobilsvar...
Kan jag inte.
Det är p-möte och det mötet måste jag gå på, på onsdag.

Så har jag pratat med FACKET.

Hade en hel del att fråga och ta reda på vad gäller framtiden.
Jag vill vara förberedd på en massa.
Dels vad gäller mig själv och min "sjukdom".
Har kollat med dom om dom kan ställa upp och vara med på ett möte jag förmodligen kommer ha med F-kassan, min chef och mig.
FÖRSÄKERHETS SKULL vill jag ha med mig en fackligt representant.

Inga problem, det ställer dom upp på.
Så var det en MASSA annat, men DET tar jag inte upp här ;D
Man vet ju aldrig liksom.

Det var en fråga dock som hon inte kunde svara på, den skulle hon återkomma om imorgon.
Vilket gjorde att samtalet till min chef jag skulle göra, får jag ta imorgon.

Så har jag ringt angående min röntgen, inget svar ännu.

Har även pratat med försäkringsbolaget.

Så nu väntar jag bara på "Facket-svaret" imorgon sen chefen.

Annars så märks det ändå att jag vilat i helgen.
Jag känner mig i ganska GOOD SHAPE :D
Har lite ont, men inte mycket.

Snart kommer lilla Längtan på besök, och då blir det det OBLIGATORISKA puss&gos-kalaset.
Jag ska frossa i bebis ;D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0