Parnings-fika!

Här har det hänt grejer...
Fast inte JÄTTE-OMVÄLVADE grejer, men ändå :)

Jag lyckades få ihop en limpa i min bakmaskin!



Fanns INGET recept i bakmaskins-receptboken, men jag lyckades få ihop en AS-GOD limpa faktiskt.
Superdupermega-god!
Blandade i sirap, anis, rågmjöl, russin, mjölk i ett recept för FRALLA.
En riktig chansning som blev riktigt lyckad.

Och så världens STÖRSTA PUSS till min granne idag, som ju var här på förmiddagen.
Hon visade mig sin nya HEMSIDA, om sina kaniner.
Som hon hittat gratis på nätet.

Och jag som alltid tänkt att skaffa mig en hemsida där jag kan sälja min SJALAR!

Jag frågade raskt vad det var för gratis hemsida...
Fick tips, och så nu ikväll har jag SATT igång iallafall.



Jag var tvungen att ringa upp henne, för jag fattade inte hur man skulle ladda upp bilder...

Men hon ställde så snällt upp som "datasupport".
Har inte hunnit mer än framsidan, men IMORGON lär det bli mycket DATA-TID!
Så kul!

Nu kan jag kanske säja sjalar BILLIGT, och kanske sälja av lite av det jag gjorde i somras.
Jag lär skicka mail till alla jag känner när jag är färdig...
Så dom kan skicka vidare till sina vänner.
Lägga ut det på Facebook.

Och, ja, jag kommer nog på fler ställen.
Jag är så glad att hon kom förbi idag och visade sin hemsida.

På onsdag ska vi för övrigt ha PARNINGS-FIKA ihop :)
Jag och grannen.

Leo ska bli av med oskulden för grannfrugan vill ha kaninungar.
JAG vill dock INTE ha...
Just nu.
Vi håller det HEMLIGT för våra barn.
Så att inte sonen tjatar ihjäl mig om att vi ska ha en av ungarna sen.
Kanske om något år eller två, om hon vill fortsätta para kaninerna.
För EN unge vill jag nog ha efter vår lille Fnuffis, men det får som sagt bli om några år.

Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0