Asch då...

Asch då, jag var för SNABB när jag läste tidningen förut så jag får dementera nu...

Landshövdingen hade inte sagt : "kunde sjunga" utan "skulle sjunga" och Björn Skifs.
Då föll ju hela upplägget om en OVETANDE Fru Landshövding, hon VET att Björn kan sjunga.
Men jag orkar inte SUDDA, det får stå kvar .

Jag har varit på stan med en shoppande son.
Det var...
KALLT!



Jag hade behövt lite mer kläder än det jag hade på mig.

Jag hade linne och en FÖR TUNN kjol.
Fast jacka och halsduk också, men det var för kallt.
Jag var som en ISGLASS när vi kom hem.

Det blev iallafall en tur till Lekstugan, där sonen skulle shoppa ett album till sina fotbollskort.

Vi på BOKIA och köpte pocketböcker till mig också faktiskt.
Jag plöjer igenom ALLT som jag INTE läst dom senaste 2 åren.
Och fort går det, jag har räknat till 14 böcker på...
4-5 månader kanske, plus 4 till som jag köpte idag då.
Nu kollade jag mina inköp sedan oktober förra året.
Då kom jag upp i 20!

Men eftersom jag har HANTVERKSPAUS nu, måste jag ju göra något.
Då slukar jag böcker i bersån istället .
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0