Fiskebåt på land med jetmotor.

Idag har jag varit på barnavdelningen...

Och ser en liten, liten, liten bebis genom en glasruta.
Jisses så SÖT hon var, och liten.
Jag promenerade ner efter lunch till min nyförlösta vän, och hade med presenten jag köpte igår.
Och jag blev så förvånad, man fick komma in på avdelningen och sen satt jag och vännen i rummet brevid och pratade.
LYX!
Men trots att vi pratade om mycket, glömde jag EN sak...
Och det var att fråga vad bebisen skall heta!
Men det tar vi till NÄSTA besök ;D

Jag var nog där typ i 1½ timme innan jag promenerade hem igen, igenom stan.
Som är FULL av "Lelle träffs-folk".
Überalles är dom, och motorcyklarna dundrar utanför oss som bisvärmar.
Men bor man mittemot TVÅ mackar så gör man.
Det är något tröttsamt och vi i familjen längtar tills dom försvinner.

När man inte ens hör grannens GAPHALSAR, dvs hundarna, då är det rätt hög volym på "Put-put-put-put-cyklarna."
Harley Davidsonsarna är VÄRST!
Dom låter som en fiskebåt med jetmotor på land!
Men så fort dom har festat av sig i helgen så är dom väck, jippie!

Nu väntar jag på son och sambo, vi ska ha "Fredagsmys" och idag blir det TACOS!
Har vi inte ätit på hundra år, så idag kändes det OK att äta det igen, ett tag blev det för mycket.
See U later.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0