In a SUNNY MOOD...

Ja, jag myser vidare och tycker att nyputsade fönster är...
Underbart!



Jag tror inte min käre sambo FATTAR hur glad jag är idag.
Hade han gjort det här lite oftare hade vi nog aldrig bråkat.

Så har jag fått en reaktion på mitt inlägg om att jag bajsade med öppen dörr, och min lilla "Sunnygirl strip"...
Fick ett mail:
"Fan va äckligt!"
Ja, men HERREGUD...
Livet är inte alltid strödda rosenblad och god doft.
Ibland är livet plumsande bajs och äcklig doft!
Så det så!

Annars sitter jag i soffan och ser på nyheterna.
Har faktiskt också hjälp till lite här idag, torkat fönsterbräder och ställt upp prydnadsakerna igen.
Men jag fick ont, så nu har jag försökt vila lite och då har det gått ner till "ansträngd nacke".
Helt ok, men nu blir det BARA vila i flera dagar.
Nu måste jag ringa ett samtal.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0