Sonen har fotat!

Vilken SKITDAG!

Skitväder, skiträkningar, SKITONT, skit, skit, skit!
Ja, det är inte ofta jag har så här ont längre, men idag så var värken tvungen att BLOMMA UT rejält.
Jag har bitit ihop kan jag säga, minst sagt!
Jag har varit helt normal, men NU...
Känner jag att jag nog HELST ska vara själv.
Jag räknar minuter tills jag kan gå och lägga mig.

Jag stod inte ut att sitta inne framåt eftermiddagen, så jag och sonen gick ut och gick.
Han var väl inte så pigg på det från början, men tillslut tyckte han det var rätt skönt när vi kom iväg.
Vi tog med kameran och gick ner till Botaniskan.

Här kommer SONENS foton...











Vackert, begåvat, sonen är en duktig fotograf!
Jag tror han brås på sin morfar och mamma
(skrev hon blygsamt...)
Nu ska jag härda ut ett tag till, får se om det blir någe mer bloggande...
Jag tappar liksom stinget när jag har så här ont.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0