Visslar min son...

Sonen har tydligen fått tag i en visselpipa...

Han visslar mer än studenterna kan jag meddela.
Tycker han kan gå och vissla lite åt det hållet våra kära "Hund-gapar-grannar" bor.
Kan väl kanske kompensera deras djävla bjäfs och skäll dagarna i ända!!!
BRA idé förresten...
Varje dag hundarna sätter igång, skickar jag ut sonen och så får han ackompanjera grannhundarna när dom skäller.

Skäller era hemska hundar till VÄNSTER om vårat hus (inte den till höger, den är tyst), VISSLAR MIN SON!!!!!
Fan så bra!
Blås älskling, blååååås!
Det var toppklass på den idén, om jag får säga det själv
Titta så glada dom ÖVRIGA grannarna OXÅ blir!

Ja, annars så har jag mätt sonen här ikväll.
Han mäter nu 154.5 cm över vattenytan!
Jag är 175 cm.
Sonen har växt ca 5 cm i halvåret och detta innebär att om han fortsätter växa i den takten...
Är vi lika långa om två år!!!
Sjukt.
Och när han är 12½ har han förmodligen VÄXT OM MIG!!!!
Jag tycker det sagt SWISCH.
Det går lite fort alltså...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0