Konstigt...

Idag hade jag FÖRVÄNTAT mig att vara helt slut...

Men det var jag inte!
Efter Solsidan och resultatet på Let´s Dance så satte vi på ett djurprogram på Animal Planet.
Sonen la sig ner, jag la mig på sonen och vi slocknade.

Förresten, TÄNK att man har ett barn som är SÅ STORT så man kan SOMNA på honom...

Iallafall, vi dök in i sängarna strax efter.
Och jag vaknar 03.00 prick.
Kunde inte somna om för att jag låg och TÄNKTE på "jobbrelaterade saker" och vart irriterad på mig själv att jag ligger och irriterar mig på det klockan 03.00 till EFTER 05 :(
Men tillslut somnade om och vaknade klockan 10.00.
UTSÖVD.
VÄRKFRI.

Otroligt skönt.
Gårdagskvällen var ju inte så skojsig pga av "sittvärken" från psykologbesöket och lunchen efter.
Men idag, borta.
Lovely.

Jag satt och jobbade lite på min beställning och mätte efter tv-tittandet, bara 10 cm kvar :D
Det innebär ca en timmes jobb idag, 10 cm plus volangkanterna.
Lovely det med ;D
Då är det PALL PIMPNING på schemat efter det.



Och varför inte utveckla MÖBEL-PIMPNIGEN ännu mer efter det???
Pimpa en HEL FÅTÖLJ med virkade dukar!
Rätt KITCHIGT men kul.



Och har man riktigt gott om tid och vill vara EXTRA extrem, kan man ju virka in en hel gammal bensinstation!!!!

Heltidsjobb eller evighetsjobb kanske.
Kanske jag skulle gå ihop med några virkentusiaster och VIRKA IN Statoil tvärsöver?
Hm, alltid en idé liksom ;D

Nu ska jag och sonen iväg och mata grannens kaniner, dom har åkt till stockholm och ska gå till Globen ikväll och se Melodifestivalefinalen.
Önskat vi varit där också.
Men vi får sitta hemma med en hoper vänner, äta gott, och heja på våra favoriter från soffan istället.
När vi matat kaninerna ska jag ut och gå, behöver lite sol och lite luft.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0