3 ärenden!

Idag skiner solen och jag måste ut!
Jag fixar inte en sekund till i soffan, då går nacken av typ.
Jag har dessutom tre ärenden att fixa:

1. Lätta regnkläder.
Dom jag har är dyra Helly Hansen regnkläder som jag haft i typ 15 år och fortfarande perfekta.
Bara ETT problem, dom VÄGER ett TON.
Kan inte använda dom för då går nacken av.

2. Ny bok.
Har inte ett skit att läsa, och sen jag läste ut den där urdåliga norgedeckaren, där jag lista ut vem mördaren var redan i början...
Då har jag fortsatt läsa den ÄNNU sämre "Eat, pray love", för att jag inte haft något annat.
Jag måste hitta EN BRA BOK nu.
Jag är intellektuellt utsvulten!

3. Betala in pengar till mitt "mönster konto".
Har vunnit mönster på Tradera och kontot är tomt.
Pengar måste in!

Så det tänker jag klara av nu på morgonkvisten.
Nästan feberfri, inte helt, men det får duga.
Jag måste få komma UT en stund iallafall.
Sen får jag väl ta det lugnt igen, för imorgon ska jag jobba.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Godmorgon !

Tråkigt att Du inte är kry.Då får Du krya på Dig.Ta en vitaminkur, köp hem lime,citron,apelsiner pressa och drick blandat grapefrukt är bra också.Men detta vet ju Du redan.

Har inte kommit mig för att sticka eller virka något än, så det blir väl att köpa något färdigt som vanligt.Såg ett snyggt garn, men 59:- behövde två nystan.Då blir det billigare att köpa färdigt, om det finns vill säga.Tänkte köpa en snygg tjock socka och sy fast en sula inunder, så blir det en mockasin.Minns dom, älskade dom.Fy för sockiplast.

Kram Mi

2010-11-02 @ 08:36:01
URL: http://parart222.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0