Tortyr när man inte menar det!

God morgon!
Idag fick jag min sovmorgon och vaknade som förväntat strax före 08.00, utvilad.
Slaskig snö utanför dörren idag.
Jag strax starta dagen med promenad.
Men det får bli runt i stan, det blåser för mycket på Vibblevägen.

Så hoppar jag tillbaka till gårdagskvällen.
Och ibland...
Kan man tortera varandra i ett förhållande och mena det!
Och ibland...
Kan man tortera varandra utan att mena det!
Igår torterade sambon mig UTAN att mena det!

Här satt jag och såg på den där gotlandsdeckaren.
Godisvargen rev och slet i magen till och med när klockan var 21.30.
Jag var hekt SVIMFÄRDIG av godisbegär!
Hörde sambon ute i köket när han tog en kvällsmacka.
Jag gick ut och beklagade mig om hur GODISSUGEN jag var, och hade nästan GRÅT i rösten!
Och sambon sa:
"Vill du ha CHOKLAD?"
Ja.
"Det finns i lådan längst ner i nattduksbordet."
Jag...
NÄSTAN SVIMMADE AV LYCKA!!!!
Choklad, har du CHOKLAD?????

Sambon började skratta och sa:
"Herregud, du skulle se dig själv!
Du skiner som en SOL, tänk om du kunde se sådär glad ut när man ber om en PUSS!"



(Jaha ja, tänkte jag, du lägger chokladen där du brukar slänga dina ÄPPELSKRUTTAR också!!!
Choklad eller äppelskruttar, allt kan samlas i samma låda enligt sambon.
Men skitsamma, här var det inte tid för sarkasmer, då kanske jag inte får MIN CHOKLAD!!!
)

Och så dök jag in i sovrummet och drog ut lådan och...
Där låg det TVÅ,YNKA, SMÅ chokladbitar kvar i en marabourulle!
NEEEEEEEEEEEJ!
Nu blev det ju ÄNNU VÄRRE!
Två bitar är ju liksom bara en fis i rymden!
Ett HÅN.
Två bitar är TORTYR arrangerat av Godisvargen!!!

Jag gick ut till sambon i köket igen.
TVÅ BITAR, var det allt?
Två bitar.
"Jaha, ja jag visste inte hur mycket choklad det fanns kvar, bara att jag hade choklad där", sa han.
Två bitar Denny ( jag hade hakat upp mig på siffran 2 ), det är ju TORTYR!!!
"Jamen det var ju inte meningen, jag visste som sagt inte hur mycket det var kvar!"
Två bitar, fy fan.
... sa den godissugna som blev blåst på konfekten!
Tog ett äckligt BALLERINAKEX för att uppväga bristen på snask.
Inte ens SADDAM HUSSIEN hade nog så effektiva tortyrmetoder under sin storhetstid

Nåväl, i slutändan så var det väl bra att det INTE fanns något godis.
Fuck Godisvargen!
Nu ska jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0