Deppig!

Nä, nu är jag nästan deppig.
Blåbärshalsduken blir inte heller bra.
Flopp, flopp, flopp, flopp.

Vad händer liksom?
Jag har tappat mitt "lucky flow" jö!
Gud, jag blir så trött när det blir så här.
Och så brinner nacken.
Skit att jag ansträngt mig för ingenting
.

Imorgon får jag väl ta tag i min ena beställning.
Jag måste repa upp trassligt mohairgarn och börja om, ÖKEN!
Ingen lust alls.
Och mina pojkar sitter FORTFARANDE på stenhårda stolar i köket och spelar.
Lonely night så här på en lördagskväll.

Förresten, jag är inte deppig, jag är sur.



Jag skulle ha stickat istället, på snyggsjalen.
Men jag tänkte att jag skulle få mer värk av det, nu fick jag ju värk ändå.
Fast det kan ju iofs bero på att jag misslyckas och blir så irriterad också.

Och så är jag SUGEN på NÅT också!!!!
( NÅT = GODIS )
Men det blir det inget av med, jag är färdigäten för idag.
Jag ska nog gå och lägga mig tror jag.
Lika bra det.
Surpuppan ger upp för ikväll och erövrar nya KULIGA hantverksmål imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0