Faktum är...

Faktum är...
Att jag är så trött idag att jag inte ens orkar sticka.
Jag slutade 20.30 PIP!

Det är FANTASTISKT att arbeta!
Inget får en så avslappnad...
( dödstrött )
Som att jobbe!


Fast...
Hellre avslappnad/dödstrött, än pigg som en UNDERSTIMULERAD BYRACKA!


Jag har sett "Våra vänners liv" och GILLAR starkt!
Möjligtvis är jag "en sucker" av serier där människor i "min egen ålder" figurerar, med relationsproblem.
Visserligen ligger fokus på killarna här, men det är skitsamma.
Den är bra ändå.

Nu ska fröken fräken gå och lägga sig.
Nöjd och belåten.
Och imorgon ska jag gå den längsta djävla promenaden sen Ola Skinnarmo gick 100 mil på Nordpolen.
Eller om det  var Sydpolen...?
Skitsamma, han laddade med semlor, jag laddar med lussebullescones och sen drar jag.
Kanske jag kommer tillbaka någon gång framemot årsskiftet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0