Sjalen blir en matta...

Vaken.
Sitter som vanligt framför morgon-tv och ska snart hoppa i duschen, vi måste sticka iväg och hitta skor till sonen.
Har ingen lust alls, men har ju inget val.
Han kan ju inte gå barfota direkt...

Något annat som jag tappade lusten för är sjalen jag håller på med nu!
Den blir en MATTA.
Inte bra alls.
Jag måste kolla med hon som ska ha den vill ha en mattliknande sjal eller en luftigare variant.
Jag misstänker att det ska vara en luftigare sjal, eftersom den ska vara en "innomhus-sjal".
Så igårkväll la jag ner.
Jag kan inte fortsätta förrens jag vet, jag blev missnöjd själv.
Förmodligen måste jag/vi ha ett tynnre garn.
SUCK!
TVÅ beställningar som ligger nere alltså, jag är MYCKET irriterad.
Jag vill gärna att det flyter på liksom.

Istället började jag på ytterligare en NY sjal, bara för att ha något att göra.
Jag satte igång med restgarnssjalen som jag la upp färgerna härom dagen.

  

Den kommer nog bli snygg, magkänslan säger mig det.
Men...
Man vet ju aldrig förrens allt är klart.
Nu, mot duschen.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0