Anti-dag typ...

Idag kom dem RIKTIGA tröttsmällen efter fredagens natt.
Igår gick jag liksom på adrenalin tror jag, även om jag var trött så orkade jag.
Idag är jag schack matt!
Och har värk, men eftersom humöret är i skorna och jag känner mig rejält argsint gissar jag:
PMS.
Därav värken också antar jag.
ANTI-DAG typ.

Jag har iallafall dammsugit, det var små omysiga dammråttor i hörnen.
Varit ute och gått.
Det gick djävligt trögt för jag var inte motiverad alls, men jag gjorde det ändå.
Allt har tagit tid idag.

Just nu sitter jag i soffan och tror att den kommer bli min bästa kompis idag.
Kanske gör lite äppelringar också, dom går åt i rasande takt.
Och det är bara jag som äter dom.
Om jag inte bjuder...



Leo förstås.
Han tycker dom är väldigt goda han också.

Och kolla vilka äpplen vi har...



Riktiga bamsingar, som jag skrev för några dagar sedan KÖPEÄPPLEN.
Nu ska jag lämna er en stund och virka, men jag återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0