Inte mycket sol och bad...

Här blev det inte mycket sol och bad idag!
Mamma ville till Brissund, jag sa "MOLN"...
Jag tror vi ska åt andra hållet.
Men det blev Brissund.
Sol till en början och sen solmoln och sen...
Bara molningt!
Och vattentemperaturen var:
Jag känner inte mina ben överhuvudtaget när jag gick i vattnet!

Dom blev helt avdomnade DIRKET, och gjorde ONT när jag kom upp.
Fy tusan så kallt!
Och igår låg vi som små sälar och rullade runt på Fåröien.
Men det var då det.
Det fick bli tantblask idag!
Den aktuella temperaturen i vattnet var:
10 grader, fick jag höra från några som mätt.
Okej, inte badvänligt överhuvudtaget med andra ord.

Så sen har jag bara varit ute på balkongen här, gått promenad med hunden och nu...
Ska jag hoppa i duschen.
Mina dagar bara går, och jag med dem.
Nya äventyr väntar.
Vi ses imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0