Jag har blivit prenumerant och hetsäter Falu Råg-Rut...

Jaha, så har man gått och blivit prenumerant också...
På BURDA symagasin.
Shit, glöm Tara, Amelia, heminredning och annat tjafs, här finns det bara en sak som gäller:
SYTIDNINGAR.
Fint, jag kommer bli utfattig, SKITBRA!
Fast jag blir fattig på något SÅDANT onödigt, än på något annat onödigt!
Som...?
Ja, fågelmat tex.
För fågelmat är ju inget jag behöver, så jag lägger hellre pengarna på en prenumeration på sytidningar.
Klart som korvspad

Annars hetsäter jag dubbelmackor av Falu Råg-Rut med 5 kg smör på!

Och ost.
Jättesmarrigt och otroligt onödigt.
Men det är ju så där med Falu Råg-Rut...
Det går inte att bre lite smör på dom mackorna, sicken osis.
Det är ju så djäkla gott så det är inte klokt.
Undrar om min våg gillar mig efter den här sommaren...?
Jag tror nog inte det.
Jag har EN frossarvecka kvar...
Sen är det skärpning och hårdträning som gäller.
I guess...
Jo´rå, apselut.
Basta.
Tror jag ska byta namn till Svullo, eller kanske Svullan...
För jag svullar så förskräckligt!
Fast å andra sidan blir det som en extra liten badring runt midjan och jag flyter bättre när jag är i vattnet när jag svullar såhär.
Hm, ja, det låter som en KLAR FÖRDEL...
Jag tar nog en dubbelmacka Falu Råg-Rut till!

Sen, efter den sista mackan, dags att gå och lägga mig.
Imorgon ska jag gå och köpa present till den nya lilla kusinbebisen som är påväg, försöka hitta en mjukishund som är lik Milou till sötnosen som ska bli storebror, gå förbi "Garage"(utan hund ;) och sen gå hem.
Vad som händer sen, har jag inte en aning om.
Sov gott, vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0