Älskar dig mer än ord kan beskriva...

Hipp hipp hurra för ULLIS idag!
Idag fyller hon 40!
Och blir uthängd på min blogg, hon slapp tidningen från mig, men HÄR...
Slipper hon inte undan

Idag fyller vi egentligen BÅDA 40, för när vi var små...
Då var jag så avundsjuk att hon fyllde FÖRE mig, så jag bestämde att vi ALLTID skulle fylla år samtidigt!
När HON fyllde år, då fyllde jag också år.

En av mina kära bästisar, en vapensyster in arms.
Vi har varit vänner i 32 ½ halvt år.
I augusti när skolstarten kör igång, då firar vi 33 år som vänner.
Vi träffades när vi började första klass.
KLASS 1n på S:t Hansskolan.
Det är NÄSTAN hela vårat liv.
Sjukt länge.
Här står vi i mitt flickrum, 14 år gamla...



Två flickor på väg ut i livet, unga, än så länge oskyldiga och oprövade.
Vi har BUSAT mycket, vi har skrattat och gråtit oceaner, stöttat i motgång och vi har fortfarande varandra.

15 och förmodligen lunchrast...
Då drog vi från Solbergaskolan och in till närmaste kortautomat och tryckte in oss i den lilla boxen,
klick, klick, klick, klick...



Vilka sköningar!
Partybrudarna någon gång på 90-talet...



Alltid en SNYGG KAVAJ, något kort nertill, massor med läppstift, lite berusningsdryck så var vi REDO för...
Crazy corner, Lunkan, Magasin 3, Snäck, Bur, Munken eller det uteställe som lockade mest.
Vi har väl gått igenom dom flesta i vår ungdom!
Och killarna...
Ja, dom fick hänga med på ett hörn, ett mycket litet hörn.



Stor kärlek.



Ja, jag skulle kunna skriva så mycket om vårat LIV ihop...
Men det finns nästan inte ord, eller det finns snarare för många ord.
Hon har betytt så oerhört mycket för mig i mitt liv, och gör fortfarande!
Jag nöjer mig med det, RESTEN vet både hon och jag.



Här i nutid, min bästis och jag, 2008 i juni eller juli.
Lite äldre och lite klokare ( förhoppningsvis ;) .







Idag är det HENNES dag.
GRATTIS min vän, älskar dig...
MER än ord kan beskriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0