Om jag varit Kajsa...

Idag sket jag i Let´s dance IGEN...
Jag har verkligen tröttnat.
Jag såg Skavlan istället och om inte den där Omer Bhatti är Michael Jacksons son...







Då ÄR JAG Kajsa Anka.


Eller så där ser jag väl inte ut OM jag varit Kajsa...

Det är är väl mer jag, OM jag hade varit Kajsa.
Lite arg och sparkling.
Underklass sparkling.

Fast nu är jag ju inte Kajsa, för den där Omer kan inte vara annat än MJ´s barn!
Det behövs inte ens ett dna-test för att kunna konstatera det, det räckte med att SE på honom, alla gester, höra honom prata, se honom dansa...
EN BLIND hade inte kunnat missa det släktskapet.
Själv ville han inte säga ett smack om han var/är det eller inte.
I say...
He is!

Och jag tycker den där Ari Behn som är gift med Märta-Louise...
Är skitsnygg!
Han må vara en knäppgök enligt mina norska släktingar, men han är en riktig BABE

Så började jag och sonen och se "Wedding Crashers" och när det blev lite "Hootchi cootchi" och sonen FÖRST blundade frivilligt, sen när JAG så till...
Då hördes:
"Åh, typiskt, PRECIS när det började bli intressant!"
Ja, livet är hårt mot en 11-åring som inte får se på ALLT.
Nu ska jag byta på kaninen, sen STUPA i säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0