Fläker ut sig igen...

Jag har bara softat i soffan...
Och bildfixat lite
Jag bjuder på EN här...



Ja, OKÄND MODELL fläker ut sig igen
Snacka om exibisionist.
Suddig blid som blev rätt cool ändå, om jag får säga det själv.
Ja, nu har jag varit extremt MALLIG här hemma, verkligen gått och MALLAT mig för de senaste bilderna jag fotat och gjort om.
Det är inte ofta jag faktiskt går och skryter som en annan SKRYT-MAJA.
Inte högt iallafall
Ja, och fler bilder finns på bildbloggen.

Ny snoodbild tog jag också...



Ja...
Annars har jag tagit det väldigt lugnt här.
Värken börjar ge med sig, den är inte lika jobbig nu.
Skönt.
Och så ställde jag mig på vågen och nu har jag gått ner 2 kg prick.

OCH...
En jättebra nyhet för MIG var att jag upptäckte en "frysrätt" som jag "tål".
Igår hade jag ingen kvällsmat med mig till jobbet, utan köpte under arbetsdagen när vi var i affären.
Och jag brukar inte tåla sån där färdigmat ALLS.
Men så läste jag på en av alla i mängden och upptäckte en som inte hade så mycket salt.
Jag köpte på vinst och förlust och DEN FUNKADE!
Inga blemmor what so ever.
Jag ska köpa fler såna och ha i frysen på jobbet så jag slipper släpa på så mycket fram och tillbaka.
PERFEKT!



Nu ska jag bildfixa vidare.


Kommentarer
Postat av: Active Trader

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-05-16 @ 12:35:38
URL: http://active-trader.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0