Sen...

Jag cyklade hem i regnvädret i mammas trasiga regnrock, hade väskan inpackad i plast.
Jag kom hem halvblöt.
Men hellre halvblöt än helblöt!

Sen blev det en jätteuppackning av väskan, jag hade jättemycket med mig hem.
Har ju bara ett pass kvar innan semester, så jag tog med mig lite kläder och dylikt från min hylla.
Sen...
Ja, här hemma var det massor med kläder som tvättats som skulle plockas in och sorteras, lakan och täcken och tvättställningar bort!
Det tog 35 minuter.
Så började jag och sonen dagen med att pussas och kramas och...
TJAFSA!
Så underbart, not.
Om vad, undrar ni säkert?
Jo, han och sambon hade varit och tittat på en mobil igår, en mobil som JAG tycker passar hans syften och ÅLDER.
Så är det kontatkort direkt, inget dyrt abonnemang.
Men sonen...
Ja, han tycker INTE att den är SNYGG!
Nähä...
Han skulle ha en Sony Ericsson som kostade JÄTTEDYRT abonnemang i månaden.

Och egentligen så hade vi inte haft detta tjafs, om inte han började tjata om den här mobilen som är "GRATIS" fast med skitdyrt abonnemang direkt när han såg mig.
Jag försökte förklara varför 39 000 gånger, lugnt och sansat, och ändå fortsatte han.
Jag blev sur och svarade tillslut inte på tjatet...



Så mellan upplockande av väska, tvättfix så fick jag parera TJAT.
Lovely.
Tillsist var jag klar med allt, fått slut på tjatet och jag kunde sätta på kaffe och fixa frukost.
Och SEN kunde jag gå ner och hämta min lilla ÄLSKLING!
Ursäkta att jag upprepar mig, men jag har längtat så in helvete!

Inte blev det bättre av att jag mötte lilla (fast hon är ju stor nu, jämnfört med Milou) Cleo igår.
Ja, Cleo är ju samma ras som Milou och bor på min jobbgård, som jag skrivit förut.
Cleo fick pussar av mig, köttbullar av "Fullgrannen", klappar av Chifen, ja, alla stod vi där och gullade med den stackars hunden!
Och min längtan hem blommade upp någon fruktansvärt!
Men nu är jag hemma, och gosehunden ligger brevid med huvudet över min vänstra arm.
Lite svårt att skriva, men det får välan gå

I GT stod det sen en väldigt IRRITERANDE nyhet:
En BLOTTARE härjar på Galgberget!
21, 23 och 28 maj har han blottat sig, onanerat och FILMAT den han blottar och onanerar för.
GRIS och idiot, plus en massa andra fula ord till killen som gör detta!
Fördjävligt att utsätta oskyldiga kvinnor för ett sånt här övergrepp och tänk om han börjar våldta?

Ja, det är ju sånt här som gör att man vill ha en ROTTWEILER och inte en cavalier king charles spaniel för att vara säker när man är ute och går i skog och mark.
Bara att hoppas att han åker fast snabbt!

Jag blev klar med den millitärgröna sjalen igår, bilder kommer senare.
Nu ska jag dammsuga, sen duscha och börja med något NYTT projekt.
Det blir väl en innedag idag eftersom det regnar.
Bästisen Syster J kommer på besök, hon vill se mitt lilla underverk.
Ja, den älsklingen med hår på, inte den älsklingen som har hormonpåslag
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0