Så dags att tänka på det nu...

Och vad har jag gjort idag då?
Tja...
Varit valpmamma MEST HELA TIDEN
Det är full fart från morgon till kväll!
Nu har hon en liten sovstund, jag hinner blogga och sen får vi besök av min yngsta bonuskusin och hennes kille.
Då blir det väl lite lek och bus till, innan läggdags.
Jag...
Är trött!



Men jag ska lägga mig supertidigt ikväll.
För imorgon är det jobbdags!
Och vet ni hur stor lust jag har att gå och jobba imorgon...?
NOLL LUST!
Jag önskar jag tagit semester den här veckan, för att lämna den här lilla SOCKERBITEN hemma...
Nej, det har jag VERKLIGEN inte lust med!!!!!!
Hade jag kunnat, hade jag tagit med henne.
Fan, vad INTE lust jag har att gå till jobbet alltså.
Visserligen lär det inte gå någon nöd på henne, för hon ska vara med morsan (både sambon och jag jobbar).
Men ändå!!!!
Jag vill vara hemma.
Ja, ja, det blir till att bita ihop och gå till sitt jobb.
Fast hade jag vetat att det skulle kännas så här jobbigt, ja, då hade jag tagit semester.
Men, det är så dags att tänka på det nu.
Nu ska jag fixa kvällsmat, återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0