Dop...

Så har hela familjen varit finklädda i finklänning, kostym och varit på dop i Domkyrkan...



Lille "J" skötte sig exemplariskt, ingen gråt, inget gnäll.
Men för säkerhetsskull hade han ju nappen i munnen..
Det var en fin stund i kyrkan, en mysig präst och sen fick vi gå över i församlingshemmet och äta smörgåstårta, kaffe och sen prinsesstårta.

Nu har vi landat hemma, jag har satt mig i soffan och ska virka.
Sonen har SYTT på symaskinen.
Han har sytt på ett märke på sin luvtröja, blev jättejämt och fint.
Jag är verkligen imponerad.
Han vill även att vi ska VIRKA här hemma, nu "känner han sig mogen" att börja med det.
Nice.
Jag sa att vi kan börja med "mormorsrutor" det är det apselut enklaste att lära sig.
Så ska vi se senaste Harry Potter-filmen, inte för att jag har lust direkt...
Jag tycker dom senaste har varit urdåliga, men nu ser vi det för sonens skull.
Nu ska vi virka, jag återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0