Gotland påminner om Afrika...

Det bidde SOL så fort vi kom ut...



Och visst har väl ändå Gotland en liten likhet med AFRIKA ibland...?
Gräs på savannen, gräs på en gotlandsslätt, vem kan se skillnad?




Tall på gotland eller träd på savannen...?





Same, same.
Ja, jag fick faktiskt en lite Africa-feeling när jag var ute och gick idag.
Sol, men en väldigt "låg" sol, eftersom det var ganska tidigt.
Hunden bajsade igen.
Jag håller räkningen.
Jag...



NOLL Afrika-feeling på den bilden dock.
Idag var det rejält blåsigt och kallt, jag var påbyltad och jag drog även på min ett par benvärmare.
Det behövdes för blåsten tog som rakt igenom jeansen.

Sonen fotade igår när vi satt framför tv´n.
Sambon och Milousan som ligger och gosar.



Jag som virkar...
(så ovanligt ;)



Nu ska jag sätta på lite kaffe, ta mig en macka och virka lite mer.
Förresten hörde jag på "Babel" sist, att NOVELLER är HETT igen.
Så bra.
Väldigt bra.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så mysigt sambon och Milou ser ut att ha det. Du ser i och för sig också ut att må rätt gott där i soffan med din virkning.



Kram till er alla tre!

2011-11-30 @ 15:21:41
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, vi har det himla mysigt hela familjen, mest Milou tror jag.

Hon väljer mys-person efter VEM som är ledig för tillfället ;D

Kram tillbaks!

2011-11-30 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0