Det blev rekorddyrt...

Vann precis en BURDA-tidning på Tradera...
Det blev rekorddyrt, 205 kr.
Plus 36 kr i porto.
Men ibland måste man betala när man desperat måste ha ett mönster.
Och idag var jag desperat.
Tur man har en "Sjalkassa" som finansierar det hela.

Så blev jag klar med den turkosa sjalen och den är till och med levererad!
Senare än PLANERAT, men så har det ju varit ett litet missöde som satte käppar i hjulet typ.
Jag hoppas hon blev nöjd.

Annars så var jag och Milousan ute och gick.
Herregud VILKEN DAG och vilket väder!
Det har ju varit en supermild dag och solen riktigt VÄRMDE.
Hade tur som vanligt, inte en kotte på Hällarna, men när vi lämnade området...
Då kom folk.
Det gäller att tajma in sina "folktoma" promenader.

Nu väntar jag på "Så mycket bättre" och "Downton Abbey" ( TVÅ RIKTIGA HÖJDARPROGRAM, vilken tv-kväll...)
Och först hade jag inte tänkt att se Downton Abbey, för jag ska ju upp och jobba imorgon.
Men så kom jag på att man ska ju ställa tillbaka klockan en timme inatt, då kan jag ju se programmet.
För jag tjänar ju en timme i sovtid!
Jippie.

Och vet ni vad jag skall göra nu...?
Jo, nu ska jag plocka fram denna lampskärmen...



... mäta den och börja virka på ett nytt, cerise fodral, som matchar...



... lampan i sovrumsfönstret.
Så det ska jag hinna köra igång med innan tv´n börjar.
Jag återkommer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0