Jag tar en till...

Hemma igen och vi har en tid till veterinären klockan 15.00.
Lite lång väntan för en orolig matte kan jag känna.
Fast å andra sidan hade det kunnat bli imorgon eller i övermorgon, så jag ska väl inte klaga.
Milou är pigg och rödögd, och jag oroar mig för att hon ska bli blind.
Dygnet har känts lååååååååååångt, jag har bara velat komma hem och ta tag i detta.
Orolig för vad det ska komma att kosta dessutom.
Men, men...

Jag har fortfarande morgonrock, kom hem sent från jobbet idag.
Luften har gått ur mig, känns som jag behöver en extra kopp kaffe faktiskt.
Har redan pimplat i mig 2 små koppar redan.
Jag tar en till så blir det som 1½ stor.



Nä, nu har jag inte så mycket mer att komma med, jag har bara hundens ögon i skallen.
Återkommer efter veterinärbesöket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0