Helt feberfri...

Idag är jag helt feberfri!
Jag har pratat med jobbet förut, sätter mig på båten och sen får vi se om jag kommer hem lika kvickt igen.
Hoppas inte.
Just nu fortsätter jag att vila, ska egentligen bara packa väskan så jag har gott om tid.
Det har ju inte hänt ett smack sen igår...
Jag såg ännu mer på tv, sovit och vaknat.
Skittrist, det har varit rätt många och långa dagar nu.
Om ni nu undrar varför jag INTE låter mer positiv att jag faktiskt SKA åka...
Så är det bara så.

Sambon och jag är dock sams igen!
Hurra för det.
Städ är inte vår starka grej, och speciellt inte när vi står på så olika planeter vad gäller UTFÖRANDET.
Ja, det var allt just nu, jag återkommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0