Badtofflan...

Vad har hänt idag då...?
Jo, jag har solat lite på balkongen, börjat på en ny klänning till "Lilla B".
Denna gången ska jag faktiskt klocka mig, så jag vet hur lång tid det tar att göra en sådan barnklänning.
Jag gjorde en "uppskattning" på ungefärlig tid på dom förra, men jag vill ju gärna veta lite mer exakt...
Jag är ju lite autistisk på det sättet.
Pysslat i min lilla bod har jag också gjort, och senare åkte vi ut till Nybyggarna för att säga "Hej då" för den här gången och fikade.
Och kusinen hade köpt en BADTOFFLA!!!


En LÄCKER badtoffla i betong.
Ja, det är en hel del saker som är förknippade med just badtofflor...
Så badtofflor är lite speciellt för oss, jag blev grymt avis, jag måste OCKSÅ ha en badtoffla.
Frågan är bara vart jag ska ha den...?
Men ha den...
Det ska jag!
Så kom hem här, och jag är själv.
Sonen har åkt till sin pappa och sambon spelar poker.
It´s just me and Milou.
Lugnt och skönt 
Skall hanverka lite i soffan, det står virkning på schemat, jag återkommer lite senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0