Danskväll del 2... eller inte.

God morgon!
Så var man uppe igen, och jag fattar det knappt.
Jag har sovit som en stock, vaknade till ännu en strålande dag.
Men idag startade jag fel, jag känner det nu...
Jag köpte sådan där sockrig sötlimpa från Pågen, bara för att det inte fanns något annat igår.
Åt det till frukost.
Inte gott.
Jag skulle tagit filmjölk och flingor, det hade varit "fräschare".

Jag fick somna på spikmattan igår, jag hade så ont faktiskt.
Men...
Idag blir det vila, jag ska inte göra mycket.
Förmodligen blir det stranden, sen ska det ju bli kasst väder i några dagar.
 
Så till min danskväll...
Och nu måste jag avbryta, hunden har tydligen spytt i sonens säng!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0