Dom flyter fram...

Uppe och jag väcktes inte bara av mobilalarmet utan även åskan...
Dessutom öser det ner från skyn.
Och jag ska ta mig till jobbet.

Det är inte ofta jag känner att jag behöver körkort, men detta är ett av dom få tillfällena.

Sambon jobbskor luktade "lite illa" igår när han kom hem från jobbet.
Jag slängde ut dom utanför dörren...
Han tog aldrig in dom igen när han var ute med hunden.
Nu flyter dom fram där ute på förstukvisten.


Så maler Ojnareskogen vidare.
Kritiska röster börjar undra i olika forum i termer som:
"Vart var protesterna när beslutet skulle klubbas i frågan om Nordkalk skulle få bryta kalk vid Ojnare...?"
Ja...
Det kan man ju faktiskt undra lite.
Om det nu är den nya "Hallandsåsen", varför reagerar folk nu, och inte då...?
Things that make ju go "Hm"...
Fast jag håller på naturen ändå.

Igår sa jag till sambon att NU...
Måste jag.
Jag har fått nog.
 
Jaha...
Så var det då dags, dags att hoppa i duschen och ta sig till jobbet.
Inte mycket att be för, let´s do it.
Vi ses imorgon.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0