Inte blev den bättre...

Jaha...
Så var den här skitdagen äntligen till ända!
Den blev ju inte BÄTTRE heller, när man trodde att nu kan det väl inte bli värre, så har sonens rygg brakat ihop igen.
Jag ger upp, jag har gått och köpt mig en påse godis och krypit ner i sängen och ser "Lilyhammer".
Låtsas att världen utanför inte existerar...
Positivt är att nu har VINTER-TV kommit igång igen iallafall, så man har något att se på.
 
Efter avloppsrörs-filmningen satt jag i trädgården, solade mellan molnen och läste "Fatta Eld".
Hade kommit halvvägs och tyckte denna boken kändes rätt trög, vart var spänningen i denna boken?
Så bara vände det från en sida till en annan, boken blev jättespännande.
Jag lär nog läsa ut den imorgon, så hoppas jag att bok nr. 3 kommer snarast.
Nä, jag ger upp, imorgon kommer jag igen med nya tag, nu ska jag se på tv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0