Ta en liten paus från just den färgen...

Utan att ha lyckats virka in ett enda hundhår i den bruna musselsjalen...
Så är jag nästan klar!
Tjo vad det går undan när man får tummen ur.
Tre dagar av hopplöst hantverkande som inte ledde till något av det det skulle leda till, blev ändå produktion.
Tillslut.
Det är endast ett varv och franssättning så är jag klar, och det blir jag imorgon.
Sen hoppar jag raskt på en turkos likadan, dom säljer rätt bra
Var tvungen att ta en liten PAUS från just den färgen, för det blev för enahanda att virka samma sjal i samma färg...
Hela tiden.
Nu har jag vilat mig tillräckligt, så nu är det helt okej!

Imorgon blir det hantverkande då som ni förstår, hundpromenad och MYS med Lilla Sunshine och mor!
Se där, jag hann med umgänge med hundbästisen på måndagskvällen och Lilla S med mor imorgon.
TVÅ träffar med mänsklig kontakt, på hela veckan!
Jag är STOLT över mig själv ...
Jag har inte bara göttat in mig i handarbetsgrottan under veckan, jag kunde/kan träffa människor också.
( Jag kan flyga, jag är inte rädd, jag kan träffa folk, jag är inte handarbetshjäntvättad... )
Nu ska jag hoppa isäng, vi ses imorgon.
Tack för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0