Dagens muslim...


Så vad har jag gjort idag...?
Ja, gissa.
Hängt med släkt och vänner på Brännhaga och solat, vi har gaggat och badat, samt vilat en hel del.
Tja, det var väl typ allt 
Värme-rekord i havet idag, 25 grader, inte illa, det var ljuuuuuuuuuuvilgt kan jag meddela.
Dagens hattbild...
 


Jag med boken som snart är utläst, kanske titeln på boken passar rätt bra in på ägarinnan av boken också...?
Dagens muslim...
 

 
Den glada lilla Noah som hälsar alla med ett glatt "Allah akbar" eller nåt åt det hållet 
Söt som socker är ungen iallafall!
Ja, och nu har vi kommit hem, sonen har dragit vidare på kalas, jag ska ur och gå med vovven, sen duscha och sova.
Jag är helt slut, imorgon blir det bad igen om det är fint väder och sen ska jag och morsan på kalas!
Ingen rast, ingen ro, bara sola, bara festa 
Vi ses lite senare, nu ska jag ut i naturen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0