Hur svårt är det att...


Kan någon säga mig NÄR jag hade öppet i butiken senast?
Det kan typ inte jag.
Detta är ju INTE bra för biznizen, turisterna har ju snart åkt hem.
Jag brukar ju ha öppet på mornarna innan stranden och på eftermiddagarna när jag kommit hem från playan, inte ens det har jag haft.
Det kommer inte bli ett bra bokslut för mig efter den här sommaren, den saken är klar.
Ja, ja, jag står ju inte och faller med inkomsten iallafall, men ändå, jag fattar inte varför jag varit så lat...?
Hur svårt är det att öppna en bod?
Tydligen jättesvårt.
Nåväl, nya tag imorgon, nu ska jag kolla på tv och snart är det "Project Runway"!
Vi ses imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0