En kniv i hjärtat...

Det har hänt något konstigt med bloggen idag, när jag loggar in via "Google Chrome" får jag inte upp ett smack här vad gäller bilder, text eller inställningar.
Men nu, när jag testar att logga in med "Explorer" då funkar det!
Mycket märkligt.

Här har dagen startat väldigt sent, närmare bestämt klockan 10!
Sambon höll motorsågs-möte (ZZzzZZZzzZzzZzZZZzzzZ) med sig själv inatt och jag blev väckt rätt MÅNGA GÅNGERoch sov som en kratta.
Så lägger vi i vanlig ordning till väckningen av mobilen på morgonen när han skulle upp till jobbet.
Jag sov länge, kom upp sent och nu är klockan 15 och jag känner mig färdig för dagen!

Igår...
Ljög jag iallafall för mig själv och HÄR så det visslade om det.
Skriver på bloggen och påstår att jag skulle skita i om det började regna på kvällen när vi hade nyputsade fönster och allt.
Huvudsaken var att vi ändå fick fönstrarna putsade tillslut.
Jotjenahoppla, säger jag bara.
När det sen väl började regna kändes det som att få en kniv i hjärtat!
Ja, det gjorde det faktiskt, det kändes hemskt och jag blev deppig, ÄR deppig, för det regnar ju fortfarande från och till.
Fy fasen, när vi ska ta fönstrarna i höst, då djäklar ska jag tajma in det så det är MINST en veckas solsken efteråt...
Så man får njuta av glansen och att kunna se ut.
(snyft)
Jag har iallafall sytt klart dom blommiga baggybyxorna...




Mja, byxorna blev bra och så, men jag skulle HELST haft en modell att fota alla kläderna i!
Jag ska försöka få till en träff med "Lilla B" så jag kan fota henne i tvårings-byxorna, och "Lilla Sunshine" i treårings-byxor och klänning.
Dessa så inte så festliga ut på galgen, men är faktiskt väldigt söta i verkligheten.
Jag ska slänga ihop ett vitt linne också och matcha ihop, som jag skrev sist jag visade tyget.
Nu måste jag ha kaffe, innan jag somnar.
Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0