20 grader...

God morgon, OCH vilken morgon det är!!!!
Man kan ju bli religiös för mindre.
20 grader redan klockan 08.30 på morgonen, och jag gissar att nu, en timme senare, är det förmodligen ännu varmare.
(VÅGEN...)
Ja, jag och Milou blir inte inne speciellt länge till, vi ska ut och njuta av sol och värme.
Sen...
Hade jag ju tänkt att sy.
Och det ska jag.
Men jag tror det får bli så här;
Vi promenerar och när jag kommer hem skär jag ut tyget till en barnklänning lite snabbt.
Går ut i trädgården och virkar på babyfilten...
Går in lite senare och syr!
Man KAN ju bara inte vara inne och muppa när det är så himla varmt och vackert idag.
Ja, ni som sitter på jobbet avundas jag INTE idag kan jag säga, jag är SÅ lyckligt att få vara ledig och kunna njuta av detta underbara.
Ja, jag tänker inte fördjupa i något mer här nu, hade tänkt att skriva om Obama, Romney och samkönade äktenskap...
Men det får bli en annan liten stund, för nu sticker vi ut!
Vi ses sen 

P.s, Ingen huvudvärk idag, tack och lov för det!
Sockret has left the building för denna gången, jihaaaa... D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0