Blåsigt...

God morgon, solen skiner och det blåser FRISKA vårvindar!
 
Jag och Milou kommer gå en promenad, men vi kommer gå i stan idag, på Hällarna blåser vi nog bort annars.
Tänkte att vi tar strandpromenaden med vinden i ryggen och sen tar vi insidan av ringmuren tillbaka.
Det blir väl inte så lång promenad då kanske, kanske bara  6 km, men huvudsaken att vi kommer ut överhuvutaget.
 
Resten av dagen är som ett blankt papper.
Jag har verkligen inga planer, och det känns väldigt skönt av någon anledning.
Fast jag kommer väl förmodligen inte sitta med armarna i kors, men jag har liksom inga planer.
Lite kaffe i solen lite senare har jag dock planerat in, sätta mig i lä och jobba lite på rosaceautslagen och färgen i ansiktet 
 
När jag kom ut i vardagsrummet imorse blev jag glad...
Alltså dom turkosa gardinerna piggar verkligen upp, och jag blev på gott humör.
Kände verkligen att det var rätt val.
Dock kanske dom turkosa lampskärmarna dämpade ner ljuset i vardagsrummet på kvällen, och det var ju mindre bra.
Fast nu är det ju snart sommar och då är det ju rätt ljust länge på kvällarna och man är inte inne så mycket.
Dom får sitta kvar för dom är snygga, och så byter jag till hösten när det blir mörkare igen.
 
Nu ska jag byta om, dags att börja dagen här, vi ses senare så får vi se vad jag hittar på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0