Icke så otippat STRANDEN IGEN...

Idag blev det icke så otippat STRANDEN IGEN!
Blir kanske lite tjatigt med dom här jäkla strandrapporterna, men jag kan inte hjälpa att att vädret har varit så himla bra.
 
På morgonkvisten pratade jag med en arbetskompis och när jag var klar med allt här hemma så drog jag till Brissund med Milou.
En halvtimme senare kom även arbetskompisen ut och umgicks några timmar, och vi hade jättemysigt.
Snack, bad, lunchmackor och hon hade kaffe med sig som vi drack från varsinn kant på koppen.
Ja, båda är vrålförkylda så det var bara att byta lite baciller med varandra.
 
När jag och Milou sen blev själva igen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... fortsatte vi att sola och bada, läsa, skissa, skriva och toppade det hela med en lååååååång promenad längs havet.
Åkte väl hem fram emot halv fem-tiden MYCKET NÖJDA och utvilade i själen.
Lycka.

Ja, det var min dag.
Återkommer om en liten stund, jag ska se Idol nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0