Ord överflödiga...

 
 
 
Herregud.
När vi satt och skulle dela upp mat blev det tjafs DIREKT med våra mödrar.
Ord är överflödiga och minne är helt överflödigt på den äldre generationen, man bara orkar inte.
 
Sen satte jag på Elvis julskiva och så satte jag och sonen igång och klädde granen...
 
 
Årets fotbollsspelare i granen blev iår INTE HELT OVÄNTAT...
 
 
... Andreas Isaksson!
Sonens verk såklart och eftersom Isaksson figurerat så flitigt både på fotbollsplanen som mänskligt såll och "som sig själv" i "Partaj" så var väl valet självklart som sagt! 
 
 
 
 
 
 
Ja NU har äntligen julkänslan infunnit sig, och jag tror jag hinner med allt det sista som ska göras.
Jag ska försöka i alla fall och nu ser jag fram emot julafton son fan!
Nu ska jag sova, vi ses imorgon innan jag drar till jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0