Världens bästa son...

Hejsvejs...
Så var jag tillbaka igen.
I soffan.
Och nu...
Är jag skittrött!
 
Ja, det har gått i ett här faktiskt, och jag känner att även min MUN har jobbat idag.
Minst sagt.
Efter jag bloggade sist så hade jag ett långt samtal med en bästis, under tiden promenerade jag hunden.
Mötte en annan bästis på hemvägen, lite snack även där, hem dusch och så vidare till bonuskussen.
KRAFTIGT försenad.
En hel timme.
 
Herregud, var det inte jag som sa bara för en vecka sedan hade en lååååång utläggning om hur sällan jag kommer försent...?
Jo, det var det minsann.
Men då var detta 2013 ENDÅ försening.
Fast det kan bli så ibland, jag hann helt enkelt inte idag.
Nä, så var jag där och babblade och nu har jag kommit hem och sonen kom från fotbollscupen med...
 
 
Vad är det för som som jag begåvats med?
Eller jag och X-kroken kanske jag borde skriva, för vi är ju två om honom.
(eller FYRA för att vara exakt)
Det var ju inte en jungfrufödsel direkt, så jag kan inte ta åt mig hela äran 
 
Vi har allt fått och uppfostrat en SUPERSON vi.
Han är världens bästa son, och duktigaste.
Tycker han HELT opartiska morsa!
 
Och inte nog med att han är skitduktig, vi har samma humor också.
Ikväll ska vi se...
 
 
"Rivalerna"!
Alltså det var verkligen inget snack om vilken film vi skulle välja, för när jag sa:
- Kaaaan inte vi se den där filmen...?" och pekade på filmen på datorn.
Då svarade sonen:
- Ja, ja, ja, den verkar skitkul, jag har sett en trailer på den!"

Fint!
När sonen och jag ska välja film är vi alltid helt överrens, medans när jag och sambon ska välja film...
Då är vi ALDRIG överrens!
Man blir förvånad varje gång båda hitta en film vi verkligen vill se 

Sonen har börjat älska rysare och spökfilmer, och det älskar jag med.
Sonen har börjat se "SNL" med mig och vi skrattar ihjäl oss.
Sonen får se VISSA "South Park" som jag har sett, och som jag vet är rumsrena, och vi skrattar oss fördärvade.
Äpplet faller alltså inte så långt ifrån äppelträdet!
Vi är så himla lika 
 
Och det blir snask ikväll igen.
Ja, jag har har inte haft helgmys med NÅGON i familjen överhuvudtaget denna helgen.
Jag satt ju själv här igår när Lilla Sunshine somnat, sonen kom hem från Södervärnshallen när jag gick och la mig.
Men ikväll, då blir det både "Stjärnorna på slottet", film och godis och orkar vi hålla oss vakna till 23.30...
Då klämmer vi in lite "SNL" också.
Dvs "Saturday night live"!
Och vi ses imorgon, då blir det SY för hela slanten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0