Idag sålde jag för..?.. kr...

Oj, vilken BRA och skön dag jag haft idag!
 
 
Hällarna bjöd på "Blå, blå, vindar och vatten, blå, blå, himlar och hav..."
 
 
 Ensamma var vi också, så det var underbart.
 
Väl hemma drog jag iväg och gjorde mitt lilla ärende. det tog 20 minuter sen ut i trädgården och gjorde/textade LOPPIS-LAPP att sätta utanför grinden och även en lapp inne där det stod "Loppiskläder" på den ena och "Nytt & Sytt" till ställningen där mina egna grejer hänger och idag sålde jag loppiskläder för 80 kr (30+40)...
TILL MORSAN!!!
 
Hahaha, jag tror jag dör av skratt, så komiskt.

Min första och enda BETALANDE kund idag blev morsan, sen hade jag tre övriga ICKE betalande besökare.
Och det är väl så typiskt mamma, så fort jag har samlat ihop kläder från mig garderob som jag ska köra iväg till någon secondhand affär...
Då måste hon alltid kolla igenom allt först.
Se om det är något hon vill ha och som kan vara intressant, och ja, alltid hittar hon nå´t.

Så även idag, två tunikor blev "kapet" och det brukar jag annars inte ta betalt för när hon rotar runt i mina kassar som ska iväg, för hon gör ju så mycket för oss men idag...
Nä, här sparas det till en overlock, då måste jag vara snål.
Så jag har sålt, till mamma.
Tjofräs!
 
Så har jag solat, satt pris på kläderna och skorna (skitbilligt), bakat limpa till studentfesten, och nu...
Ska vi se film, jag återkommer senare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0