Böl-och-skratt-faktor...

Så vart den klar...
 
 
... fleecekoftan.
Men att fota med blixt GYNNAR INTE fleece som ni redan vet om ni följer min blogg.
Denna ser ut som den är silveraktig/ljusgrå, men den är mörkgrå.
Jag tar nya, finare bilder imorgon.
Mer autentiska.
Den råa kanten utan blixt...
 
 
Och den här gången är jag nöjd, den blev perfekt och effektiv arbetstid blev, som jag trodde:
6½ timme.
Jättebra och inget strul.
 
Så var jag och kussen på Isola Bella och åt pasta/pizza/italiensk lunchbuffé.
Å HERREGUD vad mycket mat, och jäklar vad GOTT det var!!!!
Kostade 95:- men så fick man hur mycket mat som helst, dessutom kaffe OCH efterrätt!
Sug på den alla buffésugna gottegrisar.
Jag kan verkligen rekommendera den lunchbuffén, massor med god, italiensk mat.
Gå och ät.
(ihjäl er)
 
Kussen blev dessutom nästan påddyvlad en fleecekofta efter mina extremt långa utläggningar om dom här jäkla koftorna.
När vi dessutom mötte hundbästisen på ett annat fik, ja, då kände hon sig nog nästan TVUNGEN att också köpa en fleecekofta.
Hihihi, stackars henne, och så sa jag att hon inte alls behövde köpa en kofta, bäst att hon prövade min och funderade först.
Men helst...
Köp.
SKOJAR BARA!!!
(inte)
 
Och nu ska jag, sonen och mamma se...
 
 
Jag plockar fram snorpapper och gissar att det blir både böl-och-skratt-faktor.
Vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0