Byta ut den slöa besättningen på skutan...

Uppe sen 07 och nu väntar jag bara på morsan...
Så vi kan dra och fixa det där legget.
Jag är helt klar.
 
Jag var faktiskt nere hos henne och väckte henne, den snarkande pensionären.
Ja, vi har inte sanna dygnsrytm och jag vill iväg, HELST hade jag varit där prick klockan 10 när dom öppnar...
Men det hinner mamma inte bli klar till.
Hon är så morgontrött.
Typiskt att jag då måste ha med mig någon som "referent" också, annars hade jag gått själv,
 
Det är bara jag i det här huset som är uppe med tuppen, för alla andra tre medlemmar (av människosläktet) som alla redan vet,  är ju sjusovare.
Väldigt jobbigt, inte bra, för när jag i princip är färdig med min dag...
Då stiger alla andra upp.
 
Jag byter snart ut sambo, son och mamma till lite piggare besättning på Söderväg-skutan, för det är så frustrerande att dom är så slöa på morgonen 
(Ticktack ticktack ticktack ticktack...grrrr...)
 
Och så är det ett STORT GRATTIS till en väldigt speciell liten "person" idag...
 
 
Milou fyller TVÅ ÅR och hon och jag firade med lite extra flingor på morgonen här!!!
Ja, det är ju det enda man vågar sig på med tanke på att hon är så petig med sin mat.
Inte ens en lite korv är att tänka på.
Men hon har fått lite massage på mage och bakom öronen som extra piff på födelsedagen, och så blir det promenad efter leg-fixet.
Hipp hipp hurra för världen finaste vovve idag!
Vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0