Minus sockerdippen från igårkvälls...

God morgon!!!
Och idag känner jag mig ännu lite piggare...
 
 
Minus kanske sockerdippen från igårkvälls då kanske, men den jobbar jag nog snart bort!
Och så vill jag förtydliga bilden av den där tvådelade bröllopsutstyrseln jag visade från Burda igår...
 
 
Ja, och så ska både kjol och top fodras naturligtvis.
 
Planen för dagen:
Jag ska gör mig iordning redan nu, sen ska jag och sonen iväg och köpa present till mamma som fyller 73 idag!!!!!
Men vi firar inte förrens imorgon, för idag hade hon saker att göra på förmiddagen och på eftermiddagen ska sonen iväg och spela fotboll.
Alltså blir det firande imorgon när sambon inte jobbbar, mamma och sonen inte har något på agendan.

Själv är jag ju fri...
Och kan fira morsan NÄR SOM HELST 
 
Så ska jag ju sy!
Ja, helst så fort som möjligt, ska bara som sagt fixa till mig och sen väntar jag in sonen och så blir det stan, och sen in syrymmet igen.
 
Vi ses lite senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0