Revolt åt vuxenlivet...

Jaha, då var det klart för den här månaden då...
Lönen kom in och hyra och räkningar är betalda!
 
Alltid lika kul när man ser att lönen kommit in, ALLTID lika OKUL när man inser att man är vuxen och måste betala räkningar också.

Jag önskar jag vore Pippi, revolt åt vuxenlivet önskas!
 
Det blir en dyr månad med hundutgifter för vaccination, hjärtundersökning och tandstensborttagning.
MED MERA måste jag tillägga, för det är massor som kommer kosta den här månaden och inga utsvävningar tillåts alls.
GAH, jag känner mig som vanligt barskarpad innan månaden ens har börjat.

Gud vad jag gnäller, men jag tycker det känns rätt tungt just i början av varje månad när man inser att man inte är miljonär.
Skitjobbigt.
Men okej, det kommer kännas bättre om någon dag säkert, just nu vill jag bara vara rik!
 
Har varit uppe med tuppen och ska faktiskt iväg och hämta mediciner nu på morgonkvisten.
Lika bra att få allting gjort och sen har jag dagen fri.
Har inte en aning om vad jag ska göra idag, men helt klart är att jag ska vara själv i alla fall.
Jag ska pyssla och promenera.
Återkommer senare med en LITE gladare attityd förhoppningsvis.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0