Virkade ugglor...

Hörrni...
Nu är jag tillbaka igen.
Denna dagen har verkligen gått i ett, som vanligt kanske ska tilläggas.
Jag har inte hunnit blogga!
 
Hem, snabb frukost, sen jobba samtidigt som jag pratade med bästisen i telefonen.
Dusch, jobba igen (alltså i arbetsrummet då såklart) med sprättning och sen kom arbetskompisen och så hade vi en liten trevlig fika-o-pratstund.

När hon gått jobbade jag lite till och så gjorde jag klart en liten virkbeställning...
 
 
... på tre små ugglor som jag TROR Syster J skulle ha på sin vagn.
Hon skickade mig denna bilden...
 
 
 ... och så fick jag göra min egen tolkning av ugglorna.
Jag valde att göra toffsar på öronen i stället för typ "öron", och så valde hon färgerna.

Tyvärr är jag väldigt ofokuserad här för jag och sonen ser faktiskt fotboll, Sverige - Portugal.
Ja, ni läser rätt undertecknad ser fotboll, och det startade så FRUKTANSVÄRT spännande här med två målchanser från båda lagen och vi skriker båda.

Jag har fått ont i nacken av skriken så...
Jag får nog gå in och se "Skavlan" för annars är jag handikappad imorgon om det ska fortsätta så här.
Inte bra att skrika med en nacke som börjar återhämta sig.
Typ.

Vi ses imorgon igen, heja Sverige fast vi har "bettat" här hemma och jag tippade 2 -0 till Portugal.
Sverige verkar dock på hugget.
Håller tummarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0