Affären i hamn...

Så var overlock- och coversymaskins-affären i hamn då...
Herregud, så ROLIGT och spännande det känns!

Alla pengarna utom en tusenlapp är brända, men som sambon sa:
Det har du snart jobbat igen.
Ja, jag tror faktiskt det också.
 
Dessutom är den här affären, STOCKHOLM SYCENTER, helt otroliga...
 
Inte nog med att dom fixade så bra priser på maskinerna jag köpt, jag får dom nerskickade med posten för bara 200 kr!
Skulle ha kostat 400, men dom tar halva frakten och jag behövde bara betala 200 då som sagt.
Det tog jag från min skrala kassa jag har kvar att leva på denna månaden (som precis har börjat) men så får det bli.
 
Jag behöver inte leta efter någon som skall hämta upp maskinerna och transportera hit, dom kommer ganska snart i nästa vecka och jag...
Är bara ÖVERLYCKLIG för alla möjligheter som öppnar sig nu.
Jag bara jublar inombords och utombords också.
Jag bara tokjublar.

Jag kan inte sluta tänka på alla möjligheter som öppnar sig nu.
Jisses.
 
Och hoppar man då över till annat man kan jubla över...
 
 
... så är det tex chokladen jag fick ihop.
Det blev mjölkchoklad blandat ihop med vit choklad och så tutti fruttiströssel på det och dom blev SKITGODA!
 
 
Jag, sambon och sonen fick varsinn chokladbit och resten ska sparas till Idol...
Om inte jag ätit upp allt innan förstås 
Nä, det ska jag låta bli.
Goda blev dom i alla fall och detta är ju jättebra gå-borts present när man är bortbjuden någonstans.
Jag ska leta lite på nätet efter goda recept, detta hittade jag på själv och det blev lyckat.
 
Vi ses lite senare, nu är det snart dags för matlagning.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0