Bilder på tavlan som blev fel...

Uppe och förutsättningarna är PERFEKTA för att gå till sjukgymnasten, jag har nämligen ont överallt.
 
Solen skiner och när jag öppnade balkongdörren förut kände jag ytterligare en ny kyla...
Nu är det höstluft på riktigt, sticketröja på.
Nä, jag menar FLEECEKOFTA på såklart 
 
Så till två bilder på tavlan jag började jobba på igår...
 
 
 
... så ni kan se vad jag menar med den urdåliga "mönsteranpassningen" av bilden på målarduken.
(inga bra bilder, men det fick duga)
 
När jag såg på tavlan idag blev jag ännu mer irriterad, det är för många centimeter som är fel så jag bygger inte vidare och jobbar på den där tavlan.
Jag börjar om på en ny duk.
 
Nu ska jag duscha, vi ses senare med en rapport från sjukgymnastbesöket OCH säkert lite mer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0