Inte lika glammigt...

Hemma och dagen igår gick JÄTTEBRA!
Jag var på p-möte och kände efter mötet:
PIJU!
Saker som legat och gnagt försvann kanske inte helt, men jag fick någon form av plåster på såret.
Typ.
Nu skriver jag i luddiga former men...
Det känns bättre i alla fall.
 
Jobbdagen fortsatte sen i dur och gick jättefort.
Somnade i vanlig ordning till "Sex and the City" men vaknade efter SEX TIMMAR.
?????
Jag kommer se ut som ett gammalt vrak om denna nattsömn ska fortsätta.
Jag satte på tv´n i gryningen och var jättetrött när alarmet ringde.
Upp och hoppa snigelsoppa.
 
Okej, jag brukar ju jobba upp ångan trots att jag aldrig tror det i början av dagen.
Eller nu har ju iofs halva dagen redan gått.
Moving on...
 
Frukost intagen, Tidning läst, nu ska jag packa sonens väska inför avfärd med sambon och kusinerna till Stockholm.
Han ska gå på shopping med Moster Puff och kusinerna och på lördagen ska dom på GRÖNAN och på söndagen kanske det blir ett besök till skärgården.
Han kommer ha fullspäckat schema.
Sambon, ja, han ska till Norge för ÄNNU en golfcup...
Själv ska jag jobba, inte lika glammigt alltså.
 
Nu, fixa och sen...
STRANDEN!
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0