Jag har kommit på en NY diet...

Idag sa det bara SWISCH...
Så var denna dagen nästan slut.
Fasen vad fort det har gått!
Jag gjorde lite hemmafix, sen ärenden på ÖB, sydde ett tag och sen kom bästisen och Lilla Sunshine på "plocka-äpplen-i-trädgården-och-fika-besök"!
Och Lilla Sunshine fick lite fleecetyg och nål och tråd och sydde ett Iphone-fodral till sin pappa.

Lilla S var i sjunde himlen, "Jag syr, jag syr, MED EN RIKTIG NÅL..."

Ja, det var liksom inte det att hon sydde, utan hon sydde med en riktig nål!
Dé ni, det är grejer det!
En riktig nål, sug på den ni all you sy-lovers out there.

Vi kom på att nästa gång hon kommer hit ska hon sy en GOLFHANDSKE i fleece till pappsen...Han kommer bli överlycklig 

Och när jag var på ÖB idag hittade jag...

... jättesöta små miniformar som är lagom till en portion paj.
Tänkte att det är perfekt att göra kanske varsinn liten paj när man får fikabesök i höst och vinter och man bara är två.
Jag slog till, dom kostade bara 19:- /st.

Dessutom blev det mandelkubb och kardemummaskorpor, jag kände att tanten i mig bara var tvungen att få komma fram denna första höstdag.
Det kommer bli mycket kaffe med dopp i höst!

Choklad köpte jag också.
Och SALTLAKRITS topping till min vaniljmjukglass, saltlakrits flakesen var slut så det fick bli topping istället och den var SKITGOD.
Jag har testat litegranna och den kommer bli kanon ihop med vanlijglassen.

Ska jag ha mens eller vad är det frågan om...?
Bara inköp av snask och en massa onyttigheter idag 


Och appropå sån´t man stoppar i matväg i munnen...

Jag har kommit på en alldeles EGEN diet:
2:5 dieten.
2 chokladbitar i käften var 5:e minut.
JÄTTEBRA diet, trust me, och god är den också.



Det är ju inte en diet man går ner i vikt på kanske MEN som alla redan vet...
Numera hadlar ju inte inte dieter om att gå ner i vikt, det handlar om en livsstil och att följa den livsstilen slaviskt resten av livet för att man ska må bra.
Dietgurun har talat!


Nu ska jag se Idol pm en stund, vi ses innan jobbet imorgon!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0